2015. szeptember 27., vasárnap

Esküvő a családban - torták minden mennyiségben

Hetek, hónapok óta készültünk a múlt szombati esküvőre. Kisebbik húgom ment férjhez, így elég közelről voltam érintett. Igyekeztem kivenni a részem az előkészületekben, de sajnos a szokásos esküvő előtti 1 hetes sütésen most csak részben tudtam ott lenni, egy egész hetet nem tudtam szabadságként kivenni. Így csak a torták elkészítésére érkeztem.

Ettől függetlenül én már hetekkel az esküvő előtt nekikezdtem a sütésnek, itt, Budapesten. Elvállaltam ugyanis, hogy az ültetőkártyákat megcsinálom mézeskalácsból. Még nyár elején rendeltünk egy szép plakett alakú kiszúrót. (Nagyon örülök neki, mert szerintem nem csak most vettem hasznát.) Nyár végén sütöttem meg a mézes tésztából a "kártyákat", majd az esküvő előtt 2 héttel megírtam rá a neveket. A végén celofán tasakba csomagoltam és kis kártyát is csináltunk hozzá, amin a dátum és az ifjú pár neve látható. Mindenkinek nagyon tetszettek. Remélem szép emlék marad...míg meg nem eszik.

A lagzira 5 normál méretű torta és egy menyasszonyi torta készült(de mivel másnap még búcsú is volt, megtoldottuk még 2 tortával a listát). A tortalapokat megsütötték addigra, mikorra én becsatlakoztam és az összerakásukban, megkenésükben is volt más segítség. Viszont a díszítés az én kezem munkája. Mivel az elkészített torták közül csak a dobos torta receptjét nem osztottam meg itt a blogon és ezt idén sem én csináltam(csak a lapokat raktam én össze), ezért ez a recept még várat magára egy kicsit. Most egyelőre csak a torták fotóit osztom meg veletek.
Itt láthatjátok őket együtt (a dobos torta egyelőre itt még dob nélküli, mert az csak az esküvő reggelén készült el)
Sorban, egyenként:
Kávés (bocsánat, még ezzel is adós vagyok...nemsokára feltöltöm)
Éva (recept itt )
Citromos (recept itt )
 És albán torta, amit Anyukám rakott össze, én csak díszítettem (recept itt )
Na és persze nem szabad lehagyni a menyasszonyi tortát sem, ami nagyon hasonlít a már közzétett tortámhoz. Az ízek most így alakultak: alul csokis, középen kávés-diós, felül citromos. Az egészet vaníliás krémmel vontuk be kívülről. A díszítés koronája pedig már a jól bevált befőttes üvegen(most poháron) írókával készített csipkedísz.
Remélem, hogy az ifjú pár is meg volt elégedve az eredménnyel. Sok boldogságot Nekik!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése